När allt går fel.

I fredags var jag på väg till sjukhuset. Men krockade med min älskade bil på vägen och fick ist poliseskort till akuten (rätt men ändå fel)
Där blev jag kvar hela dagen och har nu så ont att det är plågsamt!
I lördags skulle vi fira min fina fina gamla vän/själsfrände/sistah på hennes 25års dag. Kul att försöka bowla med den smärtan? Nä, jag fick inte ens försöka. Blev även jobbigt då jag hade en hjärnskakning!
I söndags var det sånt kaos i mitt liv att det inte går att beskriva.. Mina fina syster fick ta hand om mig och sedan tog jag en paus från livet och har precis just nu återkommit. Trodde jag skulle få komma hem till en lägenhet i kaos. Precis som jag lämnat den. Stökig lägenhet kan få mig att må riktigt riktigt dåligt! Men vad gör man när orken och motivationen saknas och man KAN inte ta tag i det!
Men jag slapp! För jag har en fantastisk människa i mitt liv...
Jag kom hem till en storstädad lägenhet och detta...
http://open.spotify.com/track/7DFNE7NO0raLIUbgzY2rzm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0