En tid i livet!

Jag ser allting genom ett ganska negativt filter just nu. Och de ljusa stunderna när filtret är borta så blir ja så jävla ledsen när jag måste ha negativa människor med negativa meningar om allt jag försöker göra.
En stor anledning att det gör mig så jävla ledsen är för att jag gör verkligen precis allt för er! Allt jag planerar, funderar på och säger är för eran skull.
Inte så hälsosamt. Men sån är jag!
Och kan jag inte bara få vara positiv de här ljusa stunderna och få vara glad och planera? Kan ni inte stå ut med en dag på spa eller en dag i backen?
Jag ber er inte offra en arm eller sälja er själ till djävulen!

Jag är bara så jävla ledsen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0