Gnäll å gnäll å gnäll. Jag hör inget annat!

Men om man mestadels känner så då?
Jag är så less på att ständigt ha magkatarr eller magsår så det finns inte. Läkarna försöker hjälpa mig men det verkar inte gå. Medicinerna jag äter hjälper ju självfallet mitt illamående och katarren på traven. Tabletter ÄR inte bra för magen. Och jag är bara jävligt lyckligt lottad som har en mage av stål!
Den enda större skada som hänt är väl att jag blivit laktosintollerant. Och det finns många mer som fått värre skador!

Men detta ständiga illamående! Hur står jag ut? Jag vet inte. Men vad ska man göra? All matlust försvinner med detta illamående och det innebär att vikten ökar för att man äter dels vid udda tider och dels med väldigt olika mellanrum.


Jag har iaf en fantastisk kille som står ut med mig. Att ha en flickvän som aldrig vill äta och aldrig är sugen på någon mat ÄR INTE lätt. Att hon dessutom mår dåligt hela tiden är något jobbigt. Och att hon alltid ser nere ut pga är heller inte lätt.

Men i lördags så fick det vara nog! Jag tog på mitt nya halsband, min nya ögonskugga och låste in mig på toa. Jag hade bestämde mig för att slita min älskade från hans älskade (tvspelet) så vi kunde ha en mysig kväll på tuman hand där bland katter, hundar och tvspel.
Vad jag fick? Jurassic Park (trots att Dirty dancing sändes på tvn.......) i skilda delar av det lilla lilla rummet. Aja. Bättre än skilda rum!
(Och självklart tjatade jag till mig en axel att luta mig mot där i den lilla lilla 80s sängen efter bara 5 minuter av filmen.. Tihi!)

Puss, Illamående M

Baby ska sova hos sin mamma även ikväll då de ska stuva om i förrådet imorgon bitti innan hans jobb. Så han målade ner sin kärlek på min hand innan han lämnade mig idag. Min älskade prins, min räddare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0