Hundvakt

Idag har jag, Sally och Einar varit hundvakt åt lillSally. Vi for till kvarsätt och tog ut Isa och lät henne och min Sally springa fritt och även hälsa på kalvarna. Lyckliga hundar. Lilla Sally var mest fascinerad av alla rörelser och satt still i min famn och myste.

När Einar kommer hem igen så ska vi försöka komma på någon middags mat och dra på birsta för att införskaffa det och kanske en fönsterlampa. Blir tokig på att vara utan..

Jag älskar Ica Maxi. Att röra sig där de dagar och tider då det är minst folk ger mig en återblick av livet. Att gå ensam? No no! Familjen är det viktigaste jag har! (Och där ingår Einar)

Puss, M

Jag får inte NOG av kalvarna! Inte av korna heller. Älskar när de suger på mina fingrar:')



Kommentarer
Syster

Kan du inte få jobba där med dina bebis kalvar:)

Svar: Jobba med svärfar? Det låter trevligt :D
Maja

2013-01-28 @ 09:46:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0