Det var då fan!

Förstår inte folk bättre 2013? Sjukdomar som inte syns finns inte. Är det så?

Jag har iaf lyckats ta mig iväg till Rättvik eftersom jag ändå redan hade betalt både plats och vagn (går inte få tillbaka pengarna) och fick även med mig lite folk som kan betala lite för att få bo i min vagn så att jag har något att leva på där nere. Detta betyder INTE att jag fått pengar eller inte är sjuk.
Måste fortfarande sälja bilen för att kunna betala lite skulder.
Sen så behöver jag den här veckan. Varje dag är en kamp för mig och jag har livslust som är lika med noll, zero, niet!
Här nere kan man bara få vara ifred med sina tankar. Utan mobil, människor, pengar och ett hem i kaos. Man slipper de påfrestningarna och kan vara bland glada människor som inte betyder nåt för mig och vackra bilar..
Allt detta tillsammans med min älskade och min bästa vän.

Rättvik, jag behöver dig!



Kommentarer
Anonym

Nu tar du fel lillasyster, iallafall när det gäller mig. Jag förstår att det är vår sms konversation du syftar på, i detta blogg inlägg.
Att jag inte skulle begripa, vad osynlig sjukdom innebär, du vet du lika bra som jag att jag varit sjukskriven, utan att du kan se varför, i över 2år. Och jag förstår verkligen vad detta innebär. Men jag kan inte unna mig, att som du ta en vecka på raggarträff. Du gör ju roliga saker hela tiden. Du har ju hunnit med både utlandssemester, Crusing träffar & annat, under den tid du varit sjukskriven. Själv har jag/vi inte kunnat åkt utomlands sedan 2003, semester i Sverige senast 2008.
Jag behöver också en vecka, men jag kan inte.
Du vet att jag älskar dig syrran, men allt kretsar faktiskt inte kring dig, och vad du behöver.

2013-07-28 @ 15:42:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0