Ja fy fan...

Vilket helvete. Sally är inlagd men de kan inte operera henne då de inte vill belasta hennes onda rygg... Sååå nu står jag kanske inför en resa ner till Uppsala på söndag kväll/måndag morgon. Där har de fler resurser och kan tömma hennes mage och fixa hennes rygg.
Det blev ingen sömn. Einar sussar sedan 1 timme i baksätet men vi måste snart åka och få i oss någon mat (utan pengar...) så han lär också gå på sparlågan idag. Jag kommer verkligen aldrig kunna förklara hur glad jag är för honom! Tänk att måsta göra denna resa själv? Usch!
Men han jobbar till veckan, så Uppsala ser jag fortfarande ut att måsta möta ensam. Hur jag nu ska klara det....
Gah! Bli frisk nu älskling! Upp och spring, spy ut det du har i magen....
Jag kan inte leva utan dig och dina buff..

Skulle in igår... Sedan igår kväll är jag hemma i Sundsvall. Sally är kvar där uppe. Jag vill också vara där!! Jag bryter samman gång på gång på gång och kan inte kontrollera mig. Snälla Sally, låt det inte vara en tumör i ryggen! Jag älskar dig så! För mycket! Jag KAN inte leva utan dig!!!! Jag ber för dig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0