Damen

Om en vecka och en dag fyller mitt allt 9 år! Jag har svårt att förstå, samtidigt som det känns som jag alltid att henne, att den 10e augusti har jag haft henne i 9 långa år.. Det känns som igår som jag, Tomas och Pingy hämtade henne. En liten liten tös som kom att betyda precis allt för mig vid namn Filippa. Namnet ändrades direkt och jag har lagt ner många timmar på att få henne till den tös hon blev. Koppellös, översnäll, smart och förstående! Hon följer mig varthän jag går och jag gör precis allt för henne!
Mitt hjärta, mitt allt, min prinsessa!

Försökt lägga in det här sedan igår... Varför ska allt alltid bråka för mig!?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0