Ersatte spa med badhus

Kunde inte alls sova inatt. Var uppe och sprang minst en gång i timmen och kunde liksom inte komma till ro. Vid 7 gav jag upp, jag packade en väska med badkläder, åt en stor portion gröt och diskade undan efter mig. (Var all den energin kom ifrån vet jag inte)
Jag är inte speciellt trött idag heller:s Fast jag varit med min kusin och hennes två 3åringar på badhuset och sedan varit hos svärfar en sväng och sedan hos svärmor..
Systrarna duggade mig. DET är balsam för själen. De somnade båda två på varsin av mina axlar och jag bara låg kvar och myste och sög in all energi.
Barn är verkligen en egen sorts människa. En sort jag älskar att beblanda mig med!

Badet var vilt, blött, varmt och fullt av folk! Vi hade superkul och båda flickorna tordes tillslut åka kanan utan några som helst problem och stod även och surfade på alla madrasser där.
Som vanligt finns en baksida med allt jag gör.. Nu är min kropp FYLLD med stora, fula och extremt kliande exemt.. Ändå tvättade jag mig noga efter badet då jag vet att jag är känslig mot klor. Tog som alltid en allergitablett innan också. Men nepp. Nu ska huden klia så jag kliar bort all hud jag har!
Inte ens cortison hjälper..

Någon fler som råkat ut för det här? Vad ska jag göra? (Förutom att hoppa in i min egen dusch nu och kanske tom ta ett bad!)

Puss, M

Så där ja, det där skulle in I LÖRDAGS! Skit app!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0