Söndag med bonnbränna'!

Signe äter godis, Einar sover och jag försöker hålla mig vaken till svensktalande Harry Potter. Vi for till Kvarsätt med Signe och Stina vid lunch och har varit där heeeela dagen! Större delen av min dag spenderade jag på en åkgräsklippare. Tjänade ihop till en kebabrulle åt mig och en pizza åt Signe och Stina (Einar var på middag hos sin mor..). Bus hela dagen med Ebba, Tyra och Katrin.
Jag är bonnbränd', ungarna är bruna och extremt smutsiga och hunden är helt slut!

Vilken daaag.
Extremt skön. Har fått lite ensamtid där på klipparen och jag är nöjd.
Nu är klockan sent och jag och Signe och duschat av oss och hoppat i pyjamasen.
Kvart över 9 väcker vi Einar så att han kan åka och jobba natt och vi far och hämtar Signes mamma, syster och bror på tåget. Sen kväll. Tidigt morgon.
Klockan 8 imorgon bitti kommer broder Göran och hämtar mig så att vi kan åka till mamma och pappa i Umeå. Det ska bli så skönt att träffa dem så ni kan inte ana!

Puss, M

Grattis på morsdag mamma Maja!

Och grattis på morsdag min fina älskade bästa mamma. Utan dig skulle jag gå under! Du har gjort ett bra jobb med alla oss barn.
Du är magisk.. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0