Middagen

Ja då var fredagen här och en lunch med Elina på stan lyckades jag riva av efter att hon så sött frågat om hon fick bjuda. Det var den sortens lunch som fick en att resa lite extra på ryggen och känna sig stolt! Tror inte hon bjuder alla på lunch...

Och jag har precis kommit hem efter en middag hos Eva. Kändes skönt att få komma dit. Lite tråkigt dock att åka både dit och hem ensam. Ja, förutom Sia då! Hon åkte med både dit och hem:)
Nu har har sett ett riktigt måbraavsnitt av "Hart of dixie" om hur viktigt det är att bråka i förhållanden. Och självklart har jag både katt och hund tätt tätt intill. Jag får inte ens duscha utan dem. Underbart vilken villkorslös kärlek de ger mig. Och vilken villkorslös kärlek jag får ge! Wow!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0