hej hallå dagboken

Ja här var det inte igår man skrev. Trots att jag ofta tänker att "det här måste jag skriva om i bloggen"
Den glöms liksom bort mer nu med en valp som vill ha all min uppmärksamhet. Eller valp och valp. I lördags blev hon ju hela 8 månader! Så valptiden börjar väl ta slut..
Just nu ligger hon här i mitt knä och försöker tigga åt sig pussar. Men nyss busade vi så att det slutade med att jag låg dubbelvikt med aprutande tårar av skratt. Vad Sally hade älskat dug min knäppa Sia.
För att inte tala om Snookz. Min kattunge om ni minns. Han är 10.5 månad nu och busar fortfarande som en liten 10 veckors. Han och Sia är som ler och långhalm och gör verkligen allt ihop. Busar, sover, äter och dricker.
Små bebisarna mina. Mina vackra familj. Vad jag älskar er! Pälsbeklädda och allt..

Jag älskar även min lägenhet lite mer nu. Nya möbler och lite ordning gjorde mycket. Nu önskar jag mig bara nytt kakel och någon som sätter upp det och fläkten. Och kanske handtagen.. Sist jag satte upp handtag i ett kök blev det nämligen jävligt snett!

Tack och hej, leverpastej!




Bilder sedan min och Einars romantiska kryssning. Min älskade hade fixat en fantastisk champagne och vackra rosor.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0