Du är underbar!

Cocacola, det är nog min räddning idag! Är så galet trött efter en dejt med Runken, Sandra, Anna, Anton och Wictoria igår. Blev mycket senare än vi tänkt. Men jag tror det var värt det..

Vi hade verkligen en supermysig kväll och den avslutades med drinkar på Dallan efter en underbar plankstek på Jop´s. Att jag fick träffa Anne gjorde verkligen inte saken sämre! Att vara singel på alla hjärtans dag var bättre än jag mindes faktiskt :) Vi ju träffa många hjärtan då ist. Dessutom hade man inga jobbiga förväntningar på en romantisk kväll :)

Kvällen slutade iaf med att jag och en till drog hem till Wictoria och trängde ner oss i hennes säng för att sova. Dock blev de en hel del fnitter innan sömnen kom. Som vanligt så somnade jag direkt när filmen slogs på såklart istället.. Såg nog inte ens 2 min.. Typiskt mig!

Men nu ska jag jobba igen.. Vi ses sen bloggen :)

Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0