Några dagars bloggvila?

Jag har inte uppdaterat på några dagar nu men jag har inte haft tillgång till internet så har faktiskt inte kunnat..
Har dessutom haft full upp när jag varit i Sollefteå så tiden har lixom inte räckt till.. Fler timmar på dygnet skulle uppskattas!
 
Ja vad har jag gjort nu då? I onsdags åkte jag ju på magsjuka så jag låg däckad ända tills på fredag mitt på dagen någon gång. Då åkte jag hem till Sundsvall för att få sova i min egna säng och få träffa lite vänner. Så vi drog en utgång på lördagen! Sjukt rolig kväll! Vi dansade och höll igång hela natten och jag ahde rejält med träningsvärk i benen både igår och idag. I söndags kände jag dock inget?

Igår var jag i Ö-vik hela dagen tillsammans med bror. Kvalitetstid och lunch samt en middag tillsammans med honom och vi uträttade även lite ärenden hos några av hans kunder, så det var kul att få vara med och se hur ett egen företagande går till:)  Drömmen är ju faktiskt att själv få öppna eget en vacker dag! Fast då kommer de inte handla om sälj. Jag vill bara kräkas på sälj som de känns just nu!

Vet inte om jag berättade att jag var på ljusparty förra veckan. OJ vad pyromanen och mysomanen i mig vaknade till liv. Jag handlade massor med goda dofter och ljus som inte blir varma som man kan ha där man inte har så högt i "tak"   Det var väl tur att det var REA kan jag säga för det var inte de billigaste av priser.

Funderar förresten själv på att ha ett ljusparty och jag undrar nu och någon är intresserad av att komma isf? Ni måste handla lite isf så jag får ihop premien som är en guldelefant! VILL, VILL, VILL ha!
Dra ihop era vänner och kom! Ju fler ni är dessto mindre behöver ni handla för för att jag ska få min efterlängtade elefant:)
Hjälp till här nu;) En mysig ljuskväll med lite fika/vin är ju aldrig fel eller?

Ni får inte glömma att berätta om det är nåt speciellt ni vill läsa om här förresten!


Puss M



Kommentarer
Elin

Jajjamen :D allt är inlagt i datorn! Ha det toppen! :)

2011-02-01 @ 15:53:36
URL: http://elinsjostrom.blogg.se/
zandra

vilken fin blogg du har skaffat dig maja :)

2011-02-02 @ 22:17:11
URL: http://zandrasellbom.blogg.se/
Maja

Tack så mycket Zandra:D

2011-02-02 @ 23:12:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0