Sömnig

Jag är fortfarande seg. Och väldigt trött. Bror kom och väckte mig för typ en timme sen och nu har vi varit och hämtat Moa på bibblan.
Säg bara inte att jag håller på bli sjuk nu!
Det vore så typiskt, jag är jämt sjuk. Det är faktiskt en av de värsta grejjerna med min allergi och astma. Jag har väldigt känsliga slemhinnor och brukar kunna bli sjuk för lite och ingenting. Däremot magsjuka står jag alltid emot. Fast det kanske ni inte vill läsa om här:p

Pilla fick laga mat idag. Det blir makaronipudding. Det har jag aldrig käkat förut så jag har ingen aning om jag tycker om de eller inte. Hoppas de smakar iaf:)

Ha det så kult på restaurangen!  HAHHA!

Puss M


Kommentarer
Elsa J

Joho de har du ätit här hos oss när mamma gjorde de, du vet den gången amanda sprack iphoneskärmen!;)

2011-01-25 @ 19:56:52
URL: http://miinadagar.bloggplatsen.se/
Maja

Ja just ja:) Ja det var inte min grej i vilket fall:p

2011-01-27 @ 16:21:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0