Äntligen hemma!

Klockan är snart 10 och jag ramlade precis innanför dörrn med Sally! Jag klev upp tidigt imorse och for ner till Wictoria och där har dagen spenderats med Pizza, hosta och snor! Ja, å så Wictoria, Dessi, Jossan och Evve såklart:p
Mysig dag! Älskar dagar då man bara får vara och man har NOLL planer på att ens gå utanför dörren!
Vi har tillochmed haft allsång till filmen "Crossroads".
En liten blänkare efter gårdagens Britney allsång kanske^^
Vi verkar verkligen snöat in oss på henne. Men endast de äldre låtarna. Är det åldern som gör detta mot oss?
Kanske behöver vi få känna oss som då vi var 14 igen?
Vi kom faktiskt fram till att detta med väldigt stor risk är sista sommaren innan det är dags att kanske stadga sig. Vi är ju faktiskt 23 år i år. Iaf vissa av oss!

Inatt fick jag iaf sovsällskap!
Det är alltid lika skönt! Hatar att måsta sova ensam även om min säng kanske endast är skapad för en person.
Men inatt blir de sova ensam igen! Förutom Sally då förstås:) Men hon vill ju inte ligga i sängen med mig!
Och jag tänker försöka att inte blir så jävla mörkrädd som jag jämt blir! Då kanske jag tar mig i säng i tid:)
Skulle behövas!

Men nog med svammel! Jag ska hoppa in i duschen med lite hårinpackning nu. Kan behövas efter en kväll med dust it! Kanske tillochmed lyxar till det med ett bad och levande ljus!

Note to self! GLÖM FÖR FAAAAN INTE LJUSEN IMORRN!
Party lite ljus ska nu testas!

Puss, M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0