Oj oj oj!

Jag är helt slut! Vaknade 8 imorse! 13 över satt jag på bussen. Sen dess har det fortsatt i samma takt typ. Kan heller inte betala mina räkningar då jag inte fått någon kod till min nya dosa sedan jag bytt bank heller. SÅ imorgon ska jag in på banken mitt i all stress för att ordna detta.

Men nu är jag hemma! Äntligen! Skulle behöva plugga lite Svenska men har ingen bok.. Måste ordna de och även en Engelska bok. Pengarna rullar verkligen ut. Men en sak är positiv!
Idag var jag och skulle köpa nya lyktor till bilen. Men Johan på Mekonomen var med mig ut och såg då att det är endast lampan som måste bytas! TUR! Sparade ca 3400:- där!
Verkligen tur!

Men jag är nog för yr för att sitta här och skriva! Jag måste sova! Imorgon ska jag på skolan och se om jag kan få byta ut min roman. Den jag fick låna på biblioteket var verkligen värdelös! Kan inte läsa sånt jag inte är intresserad av. Det går inte..

Jag skriver imorgon då hjärnan är på plats igen!

Puss, M



Ibland är man så upp över öronen förälskad i någon, att det totalt krossar ens hjärta att det faktiskt tar slut en dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0