Attans. Eller kanske typisk.

Bloggappen har inte fungerat på flera dagar för mig.. Antagligen för att jag hade massor att ventilera. Men nu är den uppe igen, och såklart har alla ord försvunnit.
Jag har iaf börjat med ytterligare en medicin, en som gör att jag är äckligt trött och inte tar mig upp hur tjurig jag än försöker vara.. Jag sover varken bättre eller mer, men inte mindre heller. Men jag får väl hålla tummarna att denna hjälper mig lite och att jag snart kan få lite ork.
Nu ska jag iaf försöka ta mig in i en dusch efter att ha legat hela dagen och sen träffa Mammsen en stund.

Jag hoppas jag piggnar till, promenad hjälpte inte..

Puss, M

Sally fick ett märgben av Erland häromdagen. Lycklig tjej!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0