Saknad, något jag innerligt hatar!

"Det kan vara bra att vara ifrån varandra"
Oh hell no! Jag tycker det är pest och pina.. Och nu har jag varit ifrån Einar i flera dagar. Gissa hur det känns? Skit!
Har ju iaf fått rå om Signe då ist. Vilken känns makalöst bra! Fick även med mig mosters prinsessa Stina en stund. Också fab!
Barn gör livet så glittrande och underbart. Självklart känns det inte så jämt, men gladare barn än Signe får man leta efter. Och Stina är ju också ett sånt fantastiskt charmtroll!
Jag är lyckligt lottad med 11 underbara syskonbarn och en drös med fina kusinbarn också.

Nä, ny får baby komma. Jag håller ju på bli alldeles sentimental här utan honom! Vad är det som dröjer?! Jag HATAR att vänta!

Puss, M

Gjorde mig fredagsfräsch inför hans ankomst också. Ursäkta ögonlappen men det fanns ingen tid att ta om bilden då Signe ville leka:)



Kommentarer
syster

Så kul att läsa hur mycket du tycker om Stina, inte ofta jag får höra positiva saker om min lill plutt:)

Svar: Men vi säger väl sällan positiva saker till varandra i den här familjen:p? Däremot OM varandra dåå vi inte hör:)
Maja

2012-10-13 @ 10:39:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0