Lite extra.

Lite allmänt nere och deppig. Det får man vara. Förlåt. Jag ska bättra mig.

Min bästaste finaste Einar (min pojkvän, jag älskar ordet!!) hade ju även namnsdag idag (onsdag) så jag passade på att fira honom när han kom idag. Sandra Normark och jag for och pantade lite och köpte glass, hallon och trocca och myste till det med popcorn och "Jag saknar dig". Och SOM jag gråtit! Vilken film! Jag har hört om den på radio med intervjuer innan den lanserades och velat se den skitlänge men helt glömt att se den.
Det blev en mysig kväll, en supermysig kväll mitt i allt tungt.
Du gör mig lycklig Einar, min pojkvän. Du gör mig lugn när jag får vara i din famn!

Puss, M

Fixade tillochmed håret idag för att få vara lite extra fin för honom, smink åkte på och något annat än bara "klädersomlågframmeochärbekväma" Einar:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0