Skulle skickas den 30e.... Skitinternet!

Nya älsklingar igår:) Och lyckades ändå komma tvåa på bowlingen!
Aldrig haft så här långa förr. Men är de nyår, så är det nyår;D

Nu är vi iaf äntligen på väg till Hemavan men såklart så måste man få några problem på vägen. Några är:
1. Tog en Serroquel igår, lite för sent, så nu är jag död idag!
2. För lite kylarvätska! Nu måste vi tappa ur lite på macken i Sollefteå där det är kö...
3. Hittar inte mina handskar.
4. Väldigt lite pengar efter alla vet besök.
5. Halt så inåt helvete säger dom.

Men på väg är vi och jag behövde det här. VI behövde det här! Och ingen är lyckligare än jag:) Jag har en fantastiskt familj som gjorde detta möjligt för oss!

Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0