Onsdag... Och lite tisdag

Varit på bilbingo nu ikväll... Varit en siffra ifrån vinst mest hela tiden!
Så jävla trist då jag verkligen behöver pengar!

Imorgon ska jag ha trollat fram: koppling till kranen så jag kan få vatten, borr till diskhon så vi kan sätta dit kranen, täckskivor till nederskåp, överskåp & skafferi, ordnat sladd till spisen så vi kan koppla in den!
Tills imorgon alltså!
HUR?!
Kan nån kasta pengarna på mig tack...?

Och inom några dagar, kakel.. Sen kommer ju allt småfix med el och belysning men det får fan i mig vänta!

Jaaaaa jag tjatar om det här! Men fattar ni vad det gnager på mig?! Och fattar ni att det är drygt utan spis, ugn och vatten? Gaaaah!

Kunde jag inte fått vinna några tusenlappar då :c

😭

Och ja, jag kommer vara grön på Signes kalas imorgon för det går inte ens bort med nagellacksborttagning!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0