Tid

Finns nog få saker jag tycker så illa om..
Den går alltid för fort eller för långsamt.

Som min diskmaskin, det har redan gått ett år (skulle jag tro) sedan den pajade och jag har fortfarande inte haft råd att laga den.. Även om det är som så att jag får tillbaka en del av kostnaden utan försäkringsbolaget så har jag inte haft råd att laga den..
Vad fan är det för liv. Ett år! Det är ingen hög kostnad. Men jag går back varje månad, och då finns inte ens pengar till fil. Än mindre till en hel diskmaskin.
Fuck.

Ibland är livet bara för överväldigande!

I TRE dagar har jag försökt lägga in det här! TRE dagar! Ska det vara så??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0