En dag..

Onsdag idag! Mitten på veckan! Och snart dags för dubbellektion i Samhälle. Jag orkar inte. Jag ska skriva ett fördjupningsarbete i prioriteringarna i vårat Välfärdssamhälle. Jag hoppas det kommer gå smärtfritt. Frågan är bara om jag ska åka på lektionen och skriva den eller om jag ska åka till min kusin och få hjälp med den som faktiskt också är lärare i samhälle. Då får man ju mer hjälp och behöver inte känna sig dum om man inte förstår!

Men närvaro är ju också bra att ha! ÅHH! Att jag jämt ska få beslutsångest! Jag kan ju knappt välja strumpor på morgon..
Jag får fundera på den helt enkelt..

Annars då? Jag sitter och funderar på det här med prioriteringar i livet! Alla säger ju jämt att om du inte hinner med det och det så prioriterar du fel.. Tänk om det inte är så? Tänk om jag inte kan prioritera alls? Jag prioriterar allt! Hellst mina vänner. Jag vill ha tid för dom jämt. Sen skolan på det. Och jobbet. Var finns tid till resten? På kvällarna om jag inte jobba så försöker jag power walka för att rensa hjärnan och träna Sally. Igår morse klev jag upp 6:30 för att få simma lite så att min kropp ska må bra. Sen satt jag upp till 1 igår med Engelska arbete. Lägenheten blir såklart lidande.. Här ser ut som 7 svåra år med alla papper och kläder. Jag hinner tvätta, men när ska jag hinna vika in allt?

Hur prioriterar du?

Puss, M



En dag kommer du vakna upp och inse hur mycket du älskade henne och hon kommer vakna upp brevid killen som redan visste det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0