Förlåt, förlåt, förlåt!

Jag har absolut inte glömt bort dig!
Jag har bara haft lite mycket! Senast igår svimmade jag inne på IKEA så jag tror det är dags att börja lugna ner sig! Jag brukar kunna få nåt liknande blodtrycksfall men inte så jag förvsinner helt. Är fortfarande lite tagen i kroppen men i övrigt mår jag bra!
Det är jobbhelg för mig vilket innebär en lugn helg,vilket verkar behövas, har bakat annanaspaj och tändt ljus i heeela lägenheten! Inte ens toan blev bortglömd;)
Hade ju hellre varit på hot rod mässan och visst hade jag kunnat gå dit men jag kände inte riktigt det där suget att vara ute bland en massa folk så ist får mina bästa komma till mig:)
Kommer nog bli en bra kväll!
De ska iof dricka öl och vin medans jag blir nykter men det gör mig inget. Förfest är alltid schysst så! Jag får väl åka å köpa en läsk jag ist:p

Nej, dags att hoppa i lite kläder efter en välbehövd dusch och sen vispa vaniljvisp tills mina gäster kommer!

Puss, M


Bjuder på en bild från 05-06 nångång.



I wanna see you strip for me, take all of honey
Wanna see your body cause its only for me
I wanna see you rip it off your body, baby
Put a show on for me come and put it on me



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0