Kyssar och munnar.

Igår kväll lämnade jag in min bil till Ronny som ska byta min kamrem:) ÄNTLIGEN kan jag bra säga! Blev lite dyrare än om D skulle gjort de. Men nu blev de iaf gjort. Väntade trots allt 3 veckor på honom..
Så nu letar jag ist någon som kan tänka sig köra ut mig till Alnö ikväll så att jag får hämta min pärla?
Någon?

Ska iaf bli skönt att ha en bil som man kan köra! Nu kan jag simma lite oftare med Jossan:)
Just de ja, de kanske jag inte sa. Men imorse träffades jag och Jossan kl 7 på badhuset och simmade i 1½ timme! Var motigt att ta sig upp och dit men det var fruktansvärt skönt när man väl kommit i! För att inte tala om hur skönt det kändes efteråt! Man kunde unna sig frukost, en skön prommis med Sally i solen och sen ta en powernap tills mamma kom. Hon skulle nämligen köra mig och Gunnar (min brorson 8 år) till frisören så han fick göra dreads!

Han var så duktig som satt still i nästan 3 timmar medans Sara och Elin fixade hans hår!
Stolt faster!

Men nu är det väl dags att återgå till studerandet igen.. Som jag inte kommer någonvart med! På fredag blir de åka till Sofie och få hjälp med Samhälle iaf. Jag ska dock fortsätta med Svenska arbetet nu!

Puss, M



Nästan färdigt resultat:) Snygg unge va?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0