Skola från helvetet!

ÅH vad jag är less nu! Dom ger oss uppgifter som inte GÅR att lösa! Vet inte hur jag ska förklara detta här heller så att ni inte ska tro att jag är knäpp... Men jag har visat Engelska uppgiften för flera stycken nu och alla säger samma. Kinesiska talas inte. Det går inte göra ett diagram på något som inte finns! Då tänkte jag att jag kunde skriva in hur många som använder språket! Men det får vara max 1100.000.000, Kinesiska används av många fler än så, så det gick inte heller.. Sen vill dom att vi ska lyssna på ett band, men läraren sa att till denna uppgift behövs ENDAST häftet som vi fick.. Jag har inget band. Och det står inte vilket band vi ska använda, eller vart man kan få tag på det. Hur ska jag kunna studera individuellt då dom har uppgifter som inte går att förstå?
Satt uppe hela natten och försöka lösa uppgifterna men jag kom helt enkelt inte vidare. Jag fick ge upp..
Jag hatar att ge upp!

Men nu ska jag släppa det där för idag. Jag kan ändå inte göra något åt det eftersom vi inte har någon Engelska lektion förän imorgon..
Istället ska jag klä på mig och njuta av tanken att jag ska få rå om barnen hela dagen! Maja-Klara ska jobba så jag ska ha barnen tills hennes mamma kommer upp från Dalarna!
SÅ det är väl bäst jag sätter fart!
Men om någon här ute är en riktig rocker på Svenska och Engelska så kan ni få hojta till! Ni får gärna hjälpa mig med några uppgifter. Jag är nära på att ge upp hela skiten nu och låta detta tidshinder stoppa mig!

Puss, M



Nu vill jag dansa och förlora mig i någons famn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0