Huvudvärk. Migrän?

NEEEEEEEJ!
Jag vill verkligen inte! Men jag antar att jag får skylla mig själv.. Jag la mig alldeles för sent och har dessutom inte ätit någon frukost. Dumt av mig!
Jäkla tur att syrran sponsra med en halv macka förut iaf:)

Så just nu sitter jag på jobbet och svär över mitt dåliga inflytande på mig själv och längtar till lunch..  23 minuter kvar nu! Fan, sluta titta på klockan Maja! Tiden går ju så mycket långsammare då. Men hur lätt är det att låta bli att titta när man har klockan på skärmen? Får kanske låna Sannas trick och sätta en lapp över klockan.. Men jag tror inte jag har självbehärskningen att inte rycka bort den^^

Nej nu ska jag arbeta lite mera så att tiden går fortare. Kom igen nu! Ring 90200 så att vi får något att göra!

Puss, M


Att mysiga små lappar kan göra en så glad :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0