Uäähhhh!

Jäklar vad trist! Jag hade skrivit ett långt inlägg men allt lyckades försvinna.. Typiskt!

Tänkte iaf berätta att jag sitter i soffan med 3 busungar i pyjamas å väntar på att "halv 8 hos mig" ska börja. De har borstat sina tänder och varit så snälla och följt sina scheman hela kvällen. Så jag är en stolt faster!
En mätt men stolt faster!

Jag älskar att ta hand om de jag tycker om så idag har jag skurat, lagat färskpasta med gräddstuvad köttfärssås och sedan gjorde jag en kladdkaka med florsocker och ett hjärta i sockret:)
Vi är måttligt mätta nu allihopa..

Annars idag har jag väl vilat ganka mycket, skjutsat och hämtat barnen på skolan och handlat några gånger:)
Bror och Sally var uppe å hade ont i magen till halv 6 imorse å vi klev upp kring halv 8 så jag tyckte vi förtjänade en par powernaps;)
Promenader på natten var inget man blev direkt trött av heller så jag var faktiskt inte ett dugg trött imorse..

Men nu ska jag och min välfyllda mage sätta oss tillrätta och se på tv:n och sen blir de en liten prommis med Sally så att maten smälter!

Sen ska jag somna med ett leende på läpparna. Älskar att göra mina nära och kära glada:)

Någon som har nåt middagstips inför imorrn? Vi får nämligen middagsgäst och jag skulle vilja laga nåt riktigt riktigt gott:)

Puss M


Kommentarer
Wictoria

Sv: Haha, ja, jag tror fan det har det! :p

2011-01-24 @ 20:54:07
URL: http://misswictoria.blogg.se/
Jessica

Men välkommen till bloggvärlden! ;)



Hur länge har du haft körkort? :D

2011-01-25 @ 11:33:54
URL: http://jessj.blogg.se/
Maja

Taack;D Jag har inte körkort:) Det är för dyrt att ta :s

2011-01-25 @ 11:37:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0