Endast med hjärtat!

Tisdag nu! Veckansvärstadag om ni minns! Och det är 2 dagar kvar till din begravning Jerry. Sedan är det ytterligare 2 dagar innan vi åker till Rättvik och mitt älskade Classic Car Week! Jag har längtat sedan vi åkte ifjol och saker och ting börjar reda upp sig nu även om vi kommer iväg lite väl sent i år för min del. Men så är det då man måste hyra husvagn! Iof, rätt skönt att vi har en sån bra kille vi hyr av.

Jag har fortfarande en jobbig känsla över mig men jag tror att det ger med sig lite när man får åka bort. Jag mår verkligen toppen där nere! Det är som att komma til en helt annan värld och alla är glada och man får göra precis det som mankänner för för stunden. Underbara vecka!

Back to work!

Puss, M



Rättvik 2010!

Isa, Carro, Jag, Zandra, Kim, Dessi och Emma.

Det är endast med hjärtat man ser rätt, det viktigaste är alltid osynligt för blotta ögat!

 



Kommentarer
evve

ohooo kommer bli så grymt roligt !

2011-07-26 @ 20:06:31
URL: http://evelinaasvensson.blogg.se/
Jennifer - mamma till alex

Hej, jag såg att du kommenterat en bild på harley för ett tag sedan och undrade vart han bodde nu. Just nu bor han hos mamma och pappa som bor på landet och har både stor gräsmatta och massa möss och sorkar som katterna letar reda på i höggräset. ;P plus att mamma och pappa har två katter sen tidigare som harley tycker om att leka med. :D Kram!

2011-08-01 @ 09:03:25
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0