Jerry

Ord som "vaniljcolafikusfjantkaramell" kommer inte längre att nämnas. Världen och alla träffar kommer inte att bli detsamma. Jerry har lämnat oss för en bättre värld. Jag har svårt att se en mening med det hela. Han har lämnat en familj och många vänner efter sig som aldrig kommer glömma honom!
Jerry har funnits i mitt liv på ett eller annat sätt sedan jag var liten och fick följa med min bror dit för att leka med Mickan. Han har alltid kunnat prata med mig då jag haft det tungt under perioder för länge sen. Han skrattade ofta och lättade alltid upp stämningen. Jag kommer aldrig glömma första gången jag skulle träffa honom efter att Tomas och jag blivit tillsammans. Jag var sååå nervös, helt i onödan. Finns det någon mer lättsam människa?

Tack Jerry för att du fanns med oss här på jorden! Hoppas du får ett grymt mottagande i Nangijala av alla nära och kära som också lämnat oss!

R.I.P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0