Sjuka värld!

Livet är bra konstigt. Det tar bara någon microsekund för att livet ska få en helt annan vändning..
Jerry fösvann och tog med sig en stor del av världen... Min faster fick en ganska hård hjärtinfarkt och ligger på intensiven.. Jag sitter klämd i mitten och funderar på vad den tredje olyckan kommer bli.
För är det något jag lärt mig så är det att olyckor aldrig kommer i färre än 3 i tal.

Nästa vecka är det dags fär begravning och efter det går jag på semester. Ska bli skönt som fanäven om det inte blir så lugnt. Jag kommer vara hemma sammanlagt 3 dagar... Resten av tiden ska spenderas i Stckholm och i mitt älskade Rättvik! Precis som alla andra somrar.
Bara hoppas att man bli utvilad ändå så man orkar med att jobba sen..

Jag har så mycket ord jag vill spotta ur mig. Men jag vet inte när jag ska hinna. All min tid spenderas hos A och jag har inte varit hemma på en evighet men jag antar att det är dags att komma tillbaka till verkligeheten och få lite perspektiv så saker och ting och sova hemma inatt..

 

Puss, M



Why don't you spend nowhere with me?
Follow the river and the path of the ones
Write our names on the shore
Forever I can't find
Struggling in a world undefined
Decide how you want it to be
                   I'm not eternity



Kommentarer
Anne

Hoppas du får en helt fantastiskt underbar semester. Utvilad när man kommer hem är man dock sällan. Synd är väl det att du ska spendera all tid på annan ort så jag inte får chans att se dej..

Men man vet juh aldrig med med och Niclas heller, helt plötsligt kanske vi oxå dyker upp i Rättvik så jag får kramas med dej!!

PUSS

2011-07-21 @ 11:00:43
sofia

Ta hand om dig tjejen! KRAM

2011-07-21 @ 11:02:23
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0