Jahapp!

Då var första uppgiften klar! Den första men knappast sista uppgiften inom det här med studier!
Det gick smärtfritt! Jag lever! och jag har EMIL att tacka  för detta! Upptäckte att jag inte hade word på datorn men han löste det  åt mig som tur är!. TACK EMIL!

Men men, det var som sagt inte sista uppgiften. Jag ska hugga in på Samhälle nu! Det är för övrigt en uppgift som jag inte alls förstår men om jag bara sätter mig och läser igenom uppgiften så går det nog bra sen:)

Puss, M



Someday someone will walk into your life and make you realize why it never worked out with anyone else


Kommentarer
jessica

Ska börja på Söderberg & Partners, den 1 juni :)



Varför har du börjat plugga? :o



/Nyfiken i en struuuut!

2011-03-23 @ 14:09:15
URL: http://jessj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0