Jävla allergi!

Orken är som bortblåst! Jag sover konstant. Och när jag inte sover så är jag ute på nå hyss med bilen min!
Köpte nya 17" häromdagen och passade även på att vaxa den. Så nu är den om möjligt ännu roligare att köra!
Den fick ju bland annat gå till Ljunga i helgen där jag och flickorna var! Johnny körde oss och vi åkte nog redan vid 1 på dan:) Blev grilla hos Löven och sedan 2 förfester.
Lyckad valborg!

Tyvärr är ju bloggen lite smått bort prioriterad nu när jag inte orkar nåt. Orkar ju knappt kolla facebook lixom..
Allergin tar helt död på mig och jag ser ut som ett vrak! Smink är helt borta från kartan och jag är svullen i ansiktet och för övrigt resten av kroppen med. Suck, alla som blir så vårsnygga runt mig :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0