För mig

För mig är ärlighet och tillit allt. Sviker folk mig har jag svårt att hitta tillbaka till tilliten igen. Och för mig är att dölja saker samma sak som att ljuga. Varför är det så svårt att leva i tillit och varför vill folk omge sig med lögner? Är det bara jag som får svår ångest av lögner?

Jag är uppvuxen med att vara öppen med det man gör och har därför svårt att förstå mig på något annat. Allrahelst med de närmaste runt sig vill jag ha en öppen relation. Därför är jag alltid väldigt öppen med vad som händer och talar alltid om allt även om det kan göra min vän sårad. Men hellre sårad av sanningen ån lycklig av en lögn!

That's me!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0