Ensam Jul

Japp, trodde jag för en gångs skull skulle slippa det.. Men nej, Einar är hos sin morikväll. Så jag fick över Sandra på besök som spelade Bingo med mig:) Ingen vinst för min del, och en nyårslott för hennes. Vilken 19 åring som nu spelar Bingo Lotto på nyår... Tur man kan kontrollera lotten i efterhand.. Haha! Nu är det dags att bädda ner sig i stora sängen men jag VÄGRAR sova ensam!
Så jag frågade Sally om vi inte skulle vara lite busiga ikväll och låta henne sova i sängen nu när pojkvännen är borta. "Javisst, OM jag får lugga tvärs över hela sängen och under båda täckena!!"
Jaha, ja det är ju iaf fortfarande mer än va jag får då pojkvännen sover hemma;)

God natt peeps! Och GOD JUL!

Puss, M

Sängtjuven!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0