Nattuggla + nattugglor = Lycklig nattuggla!

Det här med sömn är ju inte min starka sida.. I två år har jag käkat sömnpiller av alla dess sorter men får ändå aldrig ihop mer än ca 4 timmar per natt. Det är så fruktansvärt jobbig då man sover ensam. Men det är faktiskt lite lättare att ta sig igenom nätterna då jag har någon i samma rum även om den/dem sover. Inatt hade jag tillochmed sån tur att både Marre och Ewe har svårt att sova så när jag klev upp efter att ha vridit mig i 2,5 timme så pep de till och vi klev upp i täcke och trosor och tog en kvällsfika<3 Nattmys när det är som
Bäst helt enkelt!
Men vad gör ni då ni inte kan sova? Jag har hunnit testa mycket, men jag vägrar tro att det är omöjligt, jag har bara inte hittat rätt metod än:)
Så snälla! Dela med er! Vi är 3 desperata tjejer här.

Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0