Trött på ögat.

Jag vet nog inte ens vad det är för dag idag.. Jag har iaf inte sovit nåt alls inatt känns de som så jag slocknade på soffan då jag kom hem efter att ha följt min systerdotter till läkaren (som för övrigt tyckte att det var riktigt coolt med äkta converse)

Just nu är jag smått förvirrad och allt känns jobbigt och som en kamp. Men jag lyssnar på Engmans kapell och hoppas på att det ska kunna skingra tankarna lite.
Kan inte låta bli att känna mig att lurad bara. På allt. Lurad på konfekten.

Äh, jag är inte i skicka att skriva. Vi ses en annan dag bloggen!

Puss, M

Engmans Kapell – Saknar Dig




Här är min systerdotter förresten! Jag gjorde en liten make over på henne igår. Familjen <3
Ni är så vacka allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0