Lurad?

Funderar på om jag ska döpa om mig till det. Jag förstår mig inte på människor som säger en sak och gör helt tvärt emot. Eller folk som snackar så jävla mycket skit om folk men ändå fortsätter ha kontakt med dem?

Men skit i bitterheten.. Jag är van!

Solen lyser, igår kräksnöade det (5 min efter att jag fått på mina sommardäck) och allt är rätt vackert ute. Men jag sitter inomhus med min hosta och funderar på en dusch. Har precis kommit hem efter en natt hos en kompis. Sov som en stock på Cocilanan! Vaknade inte ens då han for och jobbade imorse..
Så vad ska jag fördriva min dag med? Soffan som vanligt? Det vore bra skönt:)

Som ni själva ser så är bloggtorkan på topp men jag vill ändå skriva lite. Helst vill jag ju skriva om min bitterhet men jag orkar inte. Inte idag. Så den får ni gotta er i en annan dag helt enkelt :)

Nej, duschen var det! Ointressant inlägg. I know.

Puss, M

Papperen om Rättvik har kommit. Dags att börja planera och boka!



Jag vill vara den du bedårar, den du känner dig komplett med, den du vill förändras med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0