Bye bye sömnen...?

Just när jag trodde att jag hade klämm på mina nya sovrutiner så sviker de mig. Inatt tog jag en stark sömntablett och la mig... De brukar oftast däcka mig men senaste tiden har det tagit längre och längre tid för dem att verka! Och igår funkade det inte alls. Jag la mig före 11 och kl 1 var jag fortfarande vaken! Sen pratade jag telefon en stund och sedan somnade jag. Vaknade till då och då men lyckades somna om. Jag sov väl kanske sisådär 2 avbrutna timmar allt som allt... Nu på morgonkvisten då jag brukar somna om händer ingenting. Jag är klarvaken men samtidigt som en Zombie. Toppen. Jag som skulle försöka att INTE ligga på soffan utan faktiskt dra med mig Einar och köpa en fönsterlampa i birsta.. Sen middag hos min svärmor. Kanon!

Odds på överlevnad?

Bra där blogg.se! Det här skulle skickas för flera dagar sen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0