Drömmar

Drömmar är något som bag aldrig haft. Aldrig drömt om något speciellt yrke, resa, pengar eller vad nu folk drömmer om. För mig har allt fokus gått till att få folk att tycka om mig!

Men nu har jag en dröm. Jag vill kunna umgås med er, utan att kritiseras, att få tips eller att det ska tjatas på allt som måste göras.

Jag vet själv att jag tagit efter vissa av dessa dåliga sidor. Jag är fruktansvärt duktig på att tjata på allt som måste göras här hemma och runt om. Jag kommer heller inte kunna sluta med det så länge alla runt om mig fortsätter med detta. Och jag vet också att vanor är svåra att bryta. Så nu ber jag er. Försök! Försök om och om igen att sluta tjata, sluta kritisera och sluta ge tips jämt. Ibland måste man kunna bara umgås. Göra saker tillsammans som inte innebär tjat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0