Trött

Japp, i vanlig ordning.
Och lite less på köket.. Måste ha en elektriker till spis och ugn, skaffa pengar, ordna en gigantisk glipa, köpa lister under skåpen, fixa el och belysning samt kakel INNAN fukt tränger in mellan bänkskiva och vägg (jaa, det är en glipa där med...)
Suck!
Jävla gammelhus! Tur jag älskar dig.

Och mammas lilltuss. Varit utan henne i två dagar nu då jag fått haft barnen medans Johan jobbar på mitt kök. Idag följde hon efter mig ut till bilen trots att hon inte ens skulle med. Tur jag upptäckte henne! Annars går hon ju aldrig av gården utan lov...

Jag försökte halva natten igår att få in det här inlägget... Jävla app! Funka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0