Hosta, lampor, utslag och torkare

Aldrig kan det vara lugnt. Nä, igår upptäckte jag riktigt hemska utslag på insidan låren.
Idag har jag haft en sån hosta att jag var säker på att lungorna skulle komma upp vilken sekund son helst. Sen upptäckte jag att min torkare på bilen är paj och soppan i den var slut och jag har 14:- på kontot (vet även inte heller när det kommer några nya...)
Sen tändes motorlampan. Vad förföljs jag av för otursmoln?!
Någon tittar definitivt ner på mig och har jävligt kul!

Ikväll sitter jag ensam hemma med tända ljus och känner mig allmänt värdelös och ensam.

Negativt och öppet, precis som JAG behöver ha det och det är trots allt mitt liv, min blogg och i slutändan mitt val!

FU världen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0