Påsken är här i år igen

Ja, det är väl också en grej man kan lita på att den finns kvar.
Eller nä, regeringen tar väl bort den också snart...

Dagen bästa var iaf att få gå på middag hos syrran med min älskade. Kanske tillochmed veckans bästa...? Mysigt är det iaf. Spelar ingen större roll vad man äter. Men att få hänga lite hos familjen med honom är bland det bästa jag vet..
Fast idag var det god mat. Åt mer än jag gjort på jagvetintehurlänge!
Pasta pesto och så kunde man ta både räkor och kyckling. Nom nom nom!
Paltkoma än, fast det är några timmar sedan jag åt.. Nu ligger jag ensam hemma i sängen igen och hoppas på att få somna inatt.. Sov inget igår natt men fick 2 timmar på förmiddagen idag så jag hoppas verkligen att jag kan få somna i natt! Vill inte sova på dagarna!
Men ibland så måste man. Man slocknar hur man än gör på vissa av mina tabletter.. Skulle nog kunna somna under ett bungy jump om det vore sig till!

Nä, kanske man ska försöka komma ner i varv och kela med min lilla älsklings gris.
Min bebis.
Mitt allt.
Mitt liv.

Jag älskar dig mer än livet själv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0