Vinst!

Jag önskar verkligen att jag kunde vinna lite pengar (kanske borde börja med att köpa en lott...?). Bara att slippa gå back varje månad vore ju underbart.. Eller slippa gå i trasiga vinterskor som läcker in vatten.. Eller kanske klippa mig?
Jag har som sagt klippt mig 1 gång sedan december för 2 år och 4 månader sedan.. Mitt hår är kaos och katastrof och det faller bokstavligen av mig! Och går av...
Jag har inte brytt mig så mycket förän jag skrev om det i bloggen härom dagen. Nu tittar jag faktiskt på håret när jag borstar det, och jag gillar inte vad jag ser.. Håret är så ojämt och hemskt och det är ingen längd i det längre.
Känner jag inte någon som kan klippa mig? Jag funderar och funderar men KAN faktiskt inte komma på någon. Snart klipper jag mig själv helt enkelt.
 
Skickat in till såna som söker hårmodeller men inte kommit med. Nä, med min tur så vinner jag aldrig något. Kanske ska ta saxen nu på en gång. Vet fler som gjort det och det ser ju faktiskt inte så tokigt ut...
 
Puss, gamla vanliga bittra M
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0