Familjen

Familjen har visat att vi har varandra och ställer upp lite extra nu. Amanda fick en slant för att kunna komma till mig och vara med Sally en stund medans jag är borta. Men hon for dit och tog med Sally på en biltur till min faster och myste på ända till 20.00 ikväll!
Ibland kan man ställa upp på alla de konstigaste sätt för en sjuk i familjen. Vem trodde att några timmar hundvakt åt sin moster skulle betyda så mycket?
Mamma ville verkligen ha med mig och pappa ville också väldigt gärna.. Så det är klart familjen ställer upp!

I helgen ska jag ha barnen som mamma egentligen skulle ha. Barnvakt kan också vara ett stöd även om det är en 65 åring utan småbarn som är sjuk och borta.
Familjen framför allt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0