Ilska och en malande oro

Mm. Sedan Elsas överfall som visade sig vara på väg hem från BUSSEN, Max 15m från deras balkong och kanske 40-50m från deras dörr så är jag nu väldigt orolig när jag går ute.. Även om Sally alltid är vid min sida så maler en oro i bröstet på mig. Hjärtat har gått banzana och håller på hoppa ur kroppen på mig.
Jag funderar nästan konstant på hur jag skulle kunna försvara mig om det kom något bakifrån med tex en kniv mot min hals. Sally skulle förmodligen hugga honom och inte sluta förrän hon försäkrat sig om att han är död..
Men han kan råka döda henne?

Jag hatar att detta har utvecklat en fobi hos mig. Lika stark som för spöken och kryp. Det har gjort mig till ett offer och jag kan inte sova ensam, inte gå ut och inte ha balkongdörren öppen.
Fattar han att han förstör liv?

Fattar han konsekvensen av sina handlingar?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0